چطوری میشه

چگونه خود را در انجمن وردپرس نشان دهیم

چگونه خود را در انجمن وردپرس نشان دهیم

آداب معاشرت آنلاین کار بزرگی است. این چیزی است که در همه صنایع اعمال می شود، اما از آنجایی که وبلاگ نویسان و توسعه دهندگان وردپرس زندگی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، این چیزی است که واقعاً باید به آن توجه کنند. به هر حال، نحوه رفتار شما در انجمن‌های عمومی می‌تواند مستقیماً بر شهرت و توانایی شما در جذب مشتریان جدید تأثیر بگذارد.

به همین دلیل است که می‌خواستم در اینجا کمی وقت بگذارم و در مورد نحوه معرفی صحیح خود به طور کلی به صورت آنلاین صحبت کنم، البته با تأکید ویژه بر آنچه که باید به عنوان یک توسعه‌دهنده و/یا کاربر وردپرس در ذهن داشته باشید.< /p>

درگیر شدن با نظرات وبلاگ

یکی از بهترین مکان‌ها برای برقراری ارتباط با افراد دیگر در خود سایت شما، در بخش نظرات وبلاگ است. این نه تنها یک راه عالی برای نشان دادن بیشتر شخصیت شماست، بلکه برای نشان دادن اینکه شما آماده بازخورد هستید و واقعاً می خواهید آنچه را که خوانندگانتان می گویند بشنوید بسیار عالی است.

wordpress-comments-etiquette

چند نکته را باید در نظر داشته باشید که مربوط به افرادی است که به دنبال کسب شهرت در جامعه وردپرس هستند:

  • مطمئن باشید که مطالب خود را می‌دانید. با شرکت در انجمن وردپرس، این فرض وجود دارد که می‌دانید درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که خود و سطح دانش خود را به طور دقیق نشان دهید. و هنگامی که می گویید برای بازخورد آماده هستید، این را معنی کنید. زیرا اگر اشتباهی مرتکب شوید، مردم شما را صدا می کنند. این اتفاق خواهد افتاد.
  • اگر سؤال می‌پرسید، منتظر پاسخ باشید. من تمایل دارم پست های وبلاگم را با یک سوال برای تشویق بحث در بخش نظرات به پایان برسانم. من این کار را با علم به این که این احتمال وجود دارد که نظرات یا انتقادات منفی دریافت کنم، انجام می دهم. وقتی خودتان را آنلاین می‌کنید، این فقط نام بازی است، بنابراین باید برای آن آماده باشید.
  • زمانی که انتقادی دریافت می‌کنید مهربان باشید. باز هم، قطعاً در مقطعی اتفاق می‌افتد، بنابراین مطمئن شوید که آن را مثبت می‌پذیرید. سرزنش کردن به افرادی که از شما انتقاد می کنند، هیچ دوستی برای شما در این تجارت پیدا نمی کند – یا واقعاً.
  • به همه پاسخ دهید. البته، من در مورد ترول ها یا افرادی که سعی می کنند آشکارا خشم شما را برانگیزند صحبت نمی کنم. در عوض، شما باید به نظراتی که توسط هر کسی که صادق است پاسخ دهید – حتی اگر او در مورد آنچه شما نوشته اید چیزی منفی می گوید. اگر خواننده خطایی را گوشزد کند، این اهمیت دو چندان می‌شود. موضوعات مرتبط با توسعه وردپرس کاملا فنی هستند. خطاها می توانند مشکلات بزرگی ایجاد کنند، بنابراین پذیرای بازخورد باشید و در صورت لزوم تقصیر را بپذیرید.
  • مراقب هرزنامه های مخرب باشید. به طور کلی یک مشکل در حال افزایش در وبلاگ ها، هرزنامه های غیر تولید شده توسط ربات ها است. افزونه‌های زیادی برای مبارزه با هرزنامه‌های تولید شده توسط ربات‌ها وجود دارد، مانند Akismet و Jetpack. اما فیلتر کردن خودکار هرزنامه های تولید شده توسط کاربر بسیار سخت تر است. به صحبت‌های مردم با دقت توجه کنید و حواستان باشد که فقط نظراتی را تأیید کنید که 100% مشروع به نظر می‌رسند.

درگیر شدن در رسانه های اجتماعی

wordpress-social-ettiquette

چه به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس کار می کنید یا به سادگی از CMS برای سایت خود استفاده می کنید، مهم است که در رسانه های اجتماعی فعال باشید. چرا؟ زیرا این یکی از راه های اصلی است که می توانید ترافیک را به سایت خود هدایت کنید. اما چند “قوانین” وجود دارد که باید از نظر رفتار از آنها پیروی کنید:

  • یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی را انتخاب کنید. اگرچه مستقیماً با رفتار مرتبط نیست، انتخاب یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی خوب باعث می‌شود تا ببینید چه زمانی افراد با شما درگیر هستند تا بتوانید واکنش نشان دهید. سریع تر. اساساً، حساب‌های اجتماعی شما را مرتب نگه می‌دارد تا بتوانید زمان بیشتری را صرف صحبت با افراد کنید و زمان کمتری را برای بررسی محل بحث درباره شما صرف کنید.
  • با کارشناسان تماس بگیرید. بسیاری از اساتید وردپرس در رسانه‌های اجتماعی وجود دارند، و اگر می‌خواهید دسترسی خود را گسترش دهید، باید مستقیماً با آنها درگیر شوید. البته، شما نمی خواهید بی ادب یا تبلیغاتی آشکار باشید. در عوض، آنچه این کارشناسان می گویند را دنبال کنید و در بحث شرکت کنید. یک انسان باشید و این به تنهایی شما را بسیار دور می کند.
  • محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید. این یک تکنیک بازاریابی رسانه های اجتماعی به نام مدیریت محتوا است و در واقع برای اینکه خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید و همچنین برای جلب توجه سایر کارشناسان و متخصصان بسیار مهم است. کسانی که به وردپرس علاقه دارند.
  • از فروپاشی عمومی اجتناب کنید. این در هر صنعتی صدق می‌کند – مگر اینکه در سرگرمی باشید، فکر می‌کنم – اما ایده خوبی است که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را عاری از خرابی عمومی نگه دارید. نه تنها ظاهری غیرحرفه‌ای نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند به اعتبار شما در درازمدت آسیب برساند، به خصوص اگر بحران شما در مورد مشتری قبلی یا مواردی از این قبیل باشد. اگر نمی‌خواهید فهرست مشتریان فعلی شما درباره چیزی بداند، آن را از رسانه‌های اجتماعی دور نگه دارید. پایان داستان.

آداب انجمن وردپرس

WordPress Community Forums

در حالی که همه چیزهایی که من تاکنون در مورد آن بحث کرده‌ام مستقیماً به جامعه وردپرس در کل مربوط می‌شود، یک فضای واقعاً اختصاصی برای کاربران و توسعه‌دهندگان وردپرس در هدف انجمن های WordPress.org. من می‌دانم بسیاری از سایت‌های دیگر در آنجا انجمن‌های پشتیبانی دارند که در آن افراد می‌توانند سؤالات مربوط به وردپرس را بپرسند و به آنها پاسخ دهند، اما فکر می‌کنم در این مورد بهتر است به منبع مراجعه کنید.

از آنجایی که افراد زیادی هر روز به انجمن مراجعه می‌کنند، اگر مشکلی دارید، احتمال اینکه قبلاً یک نفر سؤال مشابهی را پرسیده باشد بسیار خوب است. و اگر فقط می‌خواهید کمک کنید، خوب، تعداد زیادی از مبتدیان وردپرس وجود دارند که به دنبال بینش شما هستند! چند نکته برای تعامل در آنجا:

  • معتبر باشید. پاسخ دادن به سوال دیگران یک چیز است، اما از آنجایی که هر کسی می‌تواند ثبت‌نام کند و پست کند، مهم است که مطمئن شوید اظهارات شما برجسته است. دانش خود را بر هیچ کس تحسین نکنید و آن را ارباب نکنید. کمی تواضع قابل تقدیر است. فقط تجربه خود را به روشی متنی نشان دهید. این باعث می‌شود که پست‌های شما جدی‌تر گرفته شود.
  • زمانی که اشتباه می کنید بپذیرید. اشتباه می کنید؟ مشکلی نیست. عذرخواهی کنید، سعی کنید مشکل را اصلاح کنید و ادامه دهید.
  • سپاسگزار باشید. اگر در موردی گیر کردید و فردی مهربان به شما کمک کرد، حتماً از او به خاطر وقت گذاشتن برای پاسخ دادن به سؤال شما تشکر کنید. همه یک بازیکن تیمی را دوست دارند و اگر می‌خواهید در صنعت شهرت داشته باشید، سپاسگزار بودن و با ملاحظه بودن می‌تواند شما را به جایی برساند.

افرادی که با وردپرس درگیر هستند گروهی پرشور هستند. جدی می گیرند. بنابراین هنگام تعامل با علاقه مندان و توسعه دهندگان همکار خود باید این را در نظر داشته باشید. هنگام برخورد با چیزی که مردم بسیار به آن اهمیت می دهند، احساسات ممکن است بالا بروند. معیشت مردم در وردپرس بسته شده است. با این حال، اگر انتقادی دریافت کردید و تمایل به درگیر شدن در بحث دارید، مقاومت کنید! این هیچ کاری برای ارتقاء شهرت شما انجام نمی دهد و اگر مراقب نباشید در واقع می تواند به شما آسیب برساند.

همه آنچه گفته شد، جامعه وردپرس تا حد زیادی یک مکان استقبال کننده است. متخصصان و تازه کارها به طور یکسان در اطراف این پلتفرم که دوست دارند جمع می شوند. مردم به یکدیگر کمک می کنند. و از آنجایی که منبع باز است، اعضای جامعه یک شانس واقعی برای کمک به شکل دادن به پلت فرم در تجسم های آینده آن دارند. که – اگر از من بپرسید – بسیار جالب است.

بنابراین، آیا قوانین خاصی دارید که بخواهید هنگام تعامل با انجمن وردپرس از آنها پیروی کنید. آیا این قوانین هنگام مکالمه در تالارهای گفتگوی اختصاصی، نظرات وبلاگ یا رسانه های اجتماعی برای شما متفاوت است؟ من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا